Tutorial Ruqyah Hati

1.Berwudhu
2.Pakai mukena bagi yang wanita
3.Siapkan plastik hitam
4.Duduk menghadap kiblat dengan khusuk
5.Posisi tangan seperti berdoa..lalu baca alfatihah 3x dengan setiap selesai satu surat tiup 3x..ke 3 kalinya usapkan ke muka dan keseluruh tubuh
6.Pegang dada dengan tangan kanan lalu berdoa...ya Allah bersihkan hati saya 7x dgn khusuk...keluarkan.kotoranya lewat mulut ya Allah (baca berulang ulang)
7.Berdoa lagi Ya Allah saya ikhlaskan orang yg mendhalimi saya,saya ikhlaskan semua yg menyakiti saya,hilangkan rasa dengki, dendam dalam hati saya...saya ikhlas Ya Allah..ulangi 3 x...keluarkan kotoran hati saya lewat mulut ya Allah ..ulangi 7 x
8.Baca surat Annas sambil tangan kanan mengusap dada berputar berlawanan arah jarum jam...setiap selesai surat tarik tangan ke atas k arah mulut...ulangi 5 x
9.Doa Lagi Ya Allah keluarkan kotoran hati saya berulang-ulang sambil menepuk-nepuk dada pelan...doa dengan.penuh pengharapan

Selamat mencoba
Title : Tutorial Ruqyah Hati
Description : 1.Berwudhu 2.Pakai mukena bagi yang wanita 3.Siapkan plastik hitam 4.Duduk menghadap kiblat dengan khusuk 5.Posisi tangan seperti berdoa..la...
di Juni 01, 2015
Rating : 5 Dari :5 terbaik
SILAHKAN DISHARE :
 

Medar Ilmu Batin • All Rights Reserved